Reklámajándék - SOS reklámajándék logó
×
BELÉPÉS / REGISZTRÁCIÓ
TERMÉKEK
Írószerek
Esernyők és Esővédelem
Étkezés és Ivás
Irodai kiegészítők
Gyerekek és Játékok
Karácsony és Tél
Ruházat és Kiegészítők
Sport és Szabadidő
Szóróajándék és Szerszám
Táskák és Utazás
Technológia és Kiegészítők
Wellness és Ápolás
Ügyfélszolgálat
Kapcsolat
Visszahívást kérek
Hírlevél feliratkozás
Gyakran ismételt kérdések
Információk
BLOG Rólunk Szállítási információk Fizetési lehetőségek Gyártási határidők Feliratozás Katalógus
×
Az első megrendelésből 10% kedvezményt biztosítunk! Regisztráljon! 20 000 + áfa forint fölötti rendelés esetén ingyenes kiszállítás!
  • Főoldal
  • /
  • Általános szerződési feltételek
Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

Az alábbi Általános Szerződési Feltételek kizárólag a promobolt.hu webáruházban létrejött szerződéskötések esetén érvényesek.

1. Az elektronikus vásárlással kapcsolatos főbb információk

A Click Trade Hungary Korlátolt Felelősségű Társaságtól a www.promobolt.hu webáruházban (a továbbiakban: Webáruház) történő elektronikus vásárlások esetére kizárólag az alábbi általános szerződési feltételeknek (a továbbiakban: ÁSZF) a promobolt.hu honlapon közzétett és a rendelés időpontjában a honlapon található változata érvényes.

A jelen ÁSZF érvényes: 2024.01.01-től visszavonásig.

Az elektronikus vásárlás során a Vásárló és a Click Trade Hungary Kft. között jön létre szerződés, melynek székhelye: 1042 Budapest, Árpád út 44 fszt. 2.
cégjegyzékszáma: 01 09 933726
nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
adószáma: 12423367-2-41
telefon: +36 1 793-1593
e-mail: office@promobolt.hu
Ügyfélszolgálat: Click Trade Hungary Kft.
Ügyfélszolgálati iroda helye: 1041 Budapest, Árpád út 44-46. fsz. 2.
Az Ügyfélszolgálat címén személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. A Vásárló kizárólag emailben vagy telefonon tudja felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Telefonos ügyfélszolgálat hívható H-P 10-16 közötti nyitva tartási időben.

Az elektronikus vásárlások során megkötésre kerülő szerződések nyelve a magyar. Az elektronikus úton megkötendő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. A rendelés adatait, a létrejött szerződést a Click Trade Hungary Kft. iktatja és 5 évig tárolja, azok utólag visszakereshetőek.

A Click Trade Hungary Kft.-tól kizárólag olyan személy rendelhet, aki betöltötte 18. életévét. A Webáruház szolgáltatásainak többsége elérhető minden felhasználó számára, akár regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

A Webáruházban megrendelt termékek igény szerint a cég székhelyén működtetett promobolt.hu átvételi pontban is átvehetők. A szolgáltatás lehetőséget ad arra, hogy a megrendelni kívánt terméket a Vásárló kiszállítási díj nélkül át tudja venni. Ilyen esetben a megrendelt termékek a Click Trade Hungary Kft. telephelyén, a visszaigazolt átvételi időt követően személyesen átvehető. A Vásárlónak a csomag átvételére a visszaigazolt határidőtől 14 naptári nap áll rendelkezésére.

A megrendelések leadása a Webáruházban elektronikus úton lehetséges. Faxon, e-mailen, levélben és telefonon leadott rendeléseket nem fogadunk el.

A Webáruházban a termékek kapcsán feltüntetett árak és más tájékoztatások nem minősülnek ajánlattételnek, ez csupán felhívás ajánlattételre. Az ajánlatot a jelen szerződés szerint a Vásárló teszi, amennyiben jelzi vételi, megrendelési szándékát a Click Trade Hungary Kft. felé. A szerződés létrejötte az a pillanat, amikor a Vásárló ajánlatát a Click Trade Hungary Kft. visszaigazolja.

A Webáruházban megvásárolható termékek árai magyar forintban értendők és a mindenkori törvényes mértékű általános forgalmi adót tartalmazzák. A Webáruházban található árak a Webáruházban leadott rendelésekre érvényesek.

A termékek vételára minden esetben a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg és 1 darab (lábbeli esetében: pár) termékre vonatkozik. A Webáruházban közzétett különböző akciók csak a Webáruházban – kizárólag az akció időtartama alatt – történő rendelés feladása esetén érvényesek. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

2. A szerződés megkötése Webáruházban leadott megrendelés esetén

Regisztráció

A Regisztrációra a Főoldalon található Bejelentkezés / Új vásárló vagyok / Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor. A Regisztráció menüpont alatt a vezeték- és keresztnév, egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása szükséges. Az adatok megadását követően a Regisztráció létrejön, amiről a megadott e-mail címre visszaigazoló üzenetet küldünk. A Vásárló a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

Az Eladót a Vásárló által tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Az Eladót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az Eladónak felróható okból hozzáférhetővé válik. Az Eladó minden regisztrációt egy önálló személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a „Prodil adatok” menüpontban elérhető „Név módosítása”, „E-mail cím módosítása”, „Jelszó módosítása”, „Szállítási cím hozzáadása”, „Számlázási adatok hozzáadása” menüpontokban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Eladót a regisztrált adatok Vásárló által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Vásárló az esetleges regisztrációval kapcsolatos adatváltozásait köteles az Eladónak bejelenteni, vagy pedig az adatmódosításokat személyes elvégezni.

A regisztráció megtörténte után a Vásárló a regisztrációkor megadott e-mail címével és jelszavával beléphet a promobolt.hu Webáruházába.

Regisztráció törlése

Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni az ügyfélszolgálatnak küldött e-mail üzenettel. Az üzenet megérkezését követően az Eladó köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. A Vásárló felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen jogszabály által kötelezően megőrzendő adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

A felhasználói hozzáférési adatok (pl. jelszó) titokban tartásáért kizárólag az Vásárló a felelős. Amennyiben Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni az Eladót.

Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek. Vásárló köteles a személyi adatait folyamatosan frissíteni és adatváltozás esetén azt az Eladó részére bejelenteni, amennyiben az a teljesítéshez vagy egyéb jogos érdek érvényesítéséhez szükséges.

Megrendelés

A vásárlandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy az áru részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza. A Webáruház szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, Vásárlószolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék - ahol ezt a jogszabályok előírják - használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal - mielőtt az árut használatba veszi - jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk. Amennyiben a Weboldalon található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon Vásárlószolgálatunkhoz.

A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Webáruház fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése minimálisan 24 órát vesz igénybe, a termék átvétele csak ezt követően lehetséges.

Amennyiben az Eladó minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, ide értve a feltűnő értékaránytalanságot is, valamint esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor az Eladó nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Vásárló elállhat vásárlási szándékától. Ügyfelet ezen elállási jog indokolás nélkül megilleti.

A megrendelést az Eladó a Weboldalán keresztül regisztrált és nem regisztrált Vásárlóktól is elfogadja amennyiben a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. Ha a Vásárló valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap az Eladótól. Az Eladót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Megrendelés feladására a promobolt.hu áruházban a Kosár használatával van lehetőség. A Vásárló a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található „Kosárba teszem” gomb használatával teheti Kosarába. A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal jobb oldalán található kosár ikonra kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma módosítható, vagy törölhető. Amennyiben a Vásárló a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Tovább a pénztárba” feliratra kattintva az alábbi lehetőségek közül választva tudja véglegesíteni rendelését.

Megrendelés véglegesítése regisztrált Vásárlóként

Amennyiben a Vásárló korábban már regisztrált a Webáruházba, regisztrációs adatainak megadásával be tud lépni felhasználói fiókjába a Visszatérő Vásárló felület „Bejelentkezés” feliratára kattintva, vagy a „Regisztráció” mezőre kattintva új regisztrációt tud kezdeményezni. Az azonosítási adatok megadását követően tud az átvételi módok közül választani, illetve meg tudja adni a számlázási és szállítási adatokat. Ha minden szükséges adatot megadott és kiválasztotta az átvételi módot, választani tud, hogy hogyan kívánja kiegyenlíteni a megrendelésének végösszegét.

A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére a „Rendelés leadása” feliratra kattintást követően kerül sor, ami a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

Megrendelés véglegesítése Vendégként

Megrendelést az Eladó a Weboldalán keresztül nem regisztrált Vásárlóktól is elfogad. A „Vendégként fizetés” opció használatával a rendelést regisztráció nélkül is véglegesíteni tudja. Ebben az esetben a Rendelés véglegesítéséhez az alábbi kötelező adatok megadása szükséges: e-mail cím, vezetéknév, keresztnév, telefonszám, szállítási cím (irányítószám, település, cím, kézbesítéshez kapcsolódó megjegyzés), számlázási cím (amennyiben eltér a szállítási címtől). Céges megrendelés esetén lehetőség van a céges számlázási adatok megadására (cégnév, adószám, cím). Ezt követően van lehetőség a fizetési mód kiválasztására. A megrendelés véglegesítésének és rögzítésének feltétele az ÁSZF, valamint az Adatvédelmi Tájékoztató elfogadására, mely a vonatkozó jelölőnégyzet kipipálásával lehetséges. Bendégként történő vásárlás esetén a Click Trade Hungary Kft. nem hoz létre a Vásárló számára saját fiókot. A Vásárló rendelésének elküldését követően, a Click Trade Hungary Kft. e-mail üzenetet küld a Vásárló részére, amelyben visszaigazolja, hogy a Click Trade Hungary Kft. megkapta a rendelést és felsorolja annak részleteit (kézhezvétel igazolása). A Vásárlónak ezen a felületen van lehetősége feliratkozni a Click Trade Hungary Kft. hírlevelére a jelölőnégyzet kipipálásával.

A megrendelés folyamata

1. KOSÁR: termék, vagy termékek elhelyezése a kosárba. A kosárba helyezett termékeket a rendszer nem foglalja le, azaz a megrendelés visszaigazolása előtt előfordulhat, hogy a kiajánlott terméket más már megvette. A megrendelt termék kiszállítását visszaigazolás esetén tudjuk biztosítani.
2. BELÉPÉS: új regisztráció, vagy meglévő regisztráció esetén belépés, illetve regisztráció nélküli vásárlási lehetőség a Click Trade Hungary Kft. Webáruházában.
3. SZÁLLÍTÁS: szállítási mód kiválasztása és szállítási cím, illetve számlázási cím megadása
4. FIZETÉS: fizetési mód kiválasztása.
5. RENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE: a megrendelés összesítése. A kosár tartalmának (termékek megnevezése és lényeges tulajdonságai), a termékek teljes vételárának, a szállítási és fizetési módnak, valamint a szállítási címnek és díjnak az ellenőrzése.

A Vásárló által kiválasztott termékre vonatkozó vételi ajánlata akkor minősül a Click Trade Hungary Kft. felé közölt ajánlatnak, amikor az online rendelés során a vásárló az ott kért adatokat megadta és az 5. pontban rákattint a "RENDELÉS LEADÁSA" gombra. Fenti gomb megnyomásával tett nyilatkozat révén a vásárlónak fizetési kötelezettsége keletkezik, mely a Webáruház felületén is látható.

A Vásárló rendelésének elküldését követően, a Click Trade Hungary Kft. e-mail üzenetet küld a Vásárló részére, amelyben igazolja, hogy a Click Trade Hungary Kft. a rendelést rögzítette és felsorolja annak részleteit.

AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS

A Vásárló által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését az Eladó késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja a Vásárló részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termék(ek) felsorolását, mennyiségét, a termék(ek) árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló e-mail kizárólag tájékoztatja a Vásárlót arról, hogy a megrendelése az Eladóhoz megérkezett.

E visszaigazoló e-mail az Eladó részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Eladó és a Vásárló között.

Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Eladótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

Ha a Vásárló rendelését már elküldte az Eladó részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell az Eladó a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében. Amennyiben a Vásárló Webáruházon keresztül történő vásárlása során megadott adatok elektronikus rögzítésére hibásan kerül sor, annak kijavítását a Vásárló a Click Trade Hungary Kft. részére, az office@promobolt.hu e-mail címre történő e-mail küldésével, illetve telefonon az alábbi számon: 06 1 793-1593 (H-P: 9-17) kérheti.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Amennyiben a megrendelni kívánt termék nem áll rendelkezésre a megrendelés leadásának idején, vagy az adott termék nem beszerezhető a weboldalon feltüntetett időtartamon belül, úgy az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését, ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a Vásárló értesítést kap. Amennyiben a termék hosszabb beérkezési határidővel szerezhető be, Eladó tájékoztatja a Vásárlót a termék lehetséges beérkezésének határidejéről, melynek Vásárló általi elfogadása esetén a szerződéskötés létrejön. A termék átmeneti vagy tartós készlethiánya, vagy a hosszabb beérkezési határidő el nem fogadása esetén bármely esetlegesen korábban teljesített kifizetést a Vásárló számára Eladó haladéktalanul visszatérít.

A regisztrált Vásárló az adott és még nem teljesített rendelése státuszát a „Profil adatok” menüpontban a „Megrendelések” pontban követheti nyomon.

Amennyiben a megrendelési és kiszállítási folyamat során még lehetséges, a Click Trade Hungary Kft. megpróbálja minél hamarabb kijavítani a felmerült hibát. A Vásárlót a Click Trade Hungary Kft. e-mailben vagy telefonon értesíti a hiba kijavításával kapcsolatban. A Vásárló tudomásul veszi, hogy az általa megadott hibás, illetve téves adatokból eredő esetleges hibás teljesítésért a Click Trade Hungary Kft. nem vállal felelősséget.

A számlát a Vásárló minden esetben elektronikus úton kapja meg a vásárláskor megadott e-mail címére. A kiszállított csomagban található a szállítólevél.

Átvételi pontra történő megrendelés

A promobolt.hu átvételi pontján lehetőség van a termékek személyes átvételére, mely esetben szállítási költség nem merül fel. Átvételi pont címe: 1042 Budapest, Árpád út 42 fszt 3., H-P:10.00-16.00 között.

Fizetési mód

A megrendelés ellenértékét a Vásárló előre fizetéssel (banki átutalás) vagy utánvéttel teljesítheti, melyet a megrendelés leadásakor tud kiválasztani.

A megrendelt termékek átvétele

A megrendelés beérkezését követően Eladó folyamatosan tájékoztatja Vásárlót a megrendelés státuszában bekövetkező változásokról, ideértve a várható tényleges szállítási határidőt és a kiszállításhoz kapcsolódó egyéb információkat. A megrendelés pontos kiszállítási idejéről e-mailben és/vagy SMS-ben értesíti a futárszolgálat a Vásárlót. A Vásárló a rendelési azonosító számának bemutatását követően veheti át a megrendelt terméket. A terméket személyazonosító okmány bemutatása és a rendelési azonosító megadása mellett meghatalmazással eljárva a Vásárlótól eltérő más személy is átveheti – ezért különösen fontos és a Vásárló felelőssége a rendelési azonosító bizalmas kezelése

A megrendelt termékek megőrzése

Az üzletbe megérkezett termékek őrzésére a Polgári Törvénykönyv felelős őrzésre vonatkozó szabályait kell alkalmazni. Amennyiben a Vásárló a megrendelt és kiszállított terméket a kiszállítás időpontját követő 14. naptári napon nem veszi át, úgy a Click Trade Hungary Kft. Vevőszolgálata megkísérli felvenni a kapcsolatot a Vásárlóval a megrendelés során megadott telefonszámon, vagy e-mail címen. Amennyiben a kapcsolatfelvétel nem jár eredménnyel, a Click Trade Hungary Kft. visszautalja a vételárat a megrendelés fizetése során használt bankszámlaszámra.

3. A vételár megfizetése, szállítás és költségek

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Az Eladó a megrendelt és házhoz szállítani kért árut szállítási költség ellenében szállítja ki a Vásárló részére. Eladó az Vásárlót a szállítási díjról a megrendelési folyamat során tájékoztatja. A szállítási díj meghatározása a kosárban lévő termékek figyelembevételével történik. Az Eladó jogosult az eltérő termékkategóriák (többek között, de nem kizárólagosan: nagyméretű csomagok, kisméretű csomagok) esetén eltérő szállítási díjakat alkalmazni. Az Eladó bizonyos kedvezményes időszakokban a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy fuvarozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés bruttó értéke eléri a Weboldalon vagy az adott Promócióban közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget, vagy a Megrendelés egyébként megfelel a promóció feltételeinek. A feltételek meghatározására az Eladó egyoldalúan jogosult. A szállítási költséggel terhelt megrendelések esetén a fuvardíjat (szállítási költséget) a Vásárló viseli oly módon, hogy a fuvardíj a megrendelés összesítő képernyőn, a számlán és a visszaigazoló emailben is feltüntetésre kerül. Az Eladó a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

Vásárló tudomásul veszi, hogy a Weboldalon feltüntetett szállítási információk tájékoztató jellegűek, a mindenkori készletek függvényében a tényleges szállítási határidő változhat, melyről Eladó minden esetben köteles a Vásárlót előzetesen tájékoztatni. Az Eladó késedelme esetén a Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az Eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a Vásárló jogosult a szerződéstől elállni.

A megrendelt terméket - a Vásárló előzetes jelzése alapján - személyesen is átveheti az Eladó telephelyén. A Weboldalon megrendelt termékeket az Eladó a Vásárlónak e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti

FIZETÉSI FELTÉTELEK

Az Vásárló az Eladó által biztosított fizetési módokról illetve átvételi lehetőségekről az átvételi és fizetési módok oldalon tájékozódhat

SZÁMLÁZÁSI FELTÉTELEK

Eladó a megrendelés elküldését követően elektronikus számlát állít ki a Vásárló által megadott email címére. Jelen ÁSZF elfogadása az elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül. Az ÁSZF elfogadását követően az Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy számára az Eladó elektronikus számlát állítson ki. A fentieknek megfelelően a Vásárló a megrendelés leadásával, megrendelése módosításával és a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az Eladó által kiállított és a hatályos jogszabályoknak megfelelő elektronikus számlát befogadja, valamint azt az Eladó által küldött Számlára vonatkozó leveléből letölti. Az Eladó által kiállított elektronikus számla elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, amely a számviteli és az ÁFA jogszabályok által szabályozott és adóigazgatási azonosításra teljes mértékben alkalmas. Az elektronikus úton kibocsátott számlákat a hatályos jogszabályok alapján, elektronikus úton kell megőrizni. Az eredeti elektronikus számla, mint elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, hitelesen igazolja az adófizetéssel kapcsolatos jogok és kötelezettségek létét. Mindezek alapján az a Vásárló, aki elektronikus úton adja le megrendelését és szállítással (átvételi pont, házhozszállítás) kívánja a terméket átvenni, minden esetben a fentieknek megfelelő elektronikus számlát kap a rendeléséről.

Gazdasági társaságokra, egyéb szervezetekre, egyéni vállalkozókra vonatkozó speciális számlázási szabályok

Jelen pontban foglaltakat mind egyes olyan számlázásra alkalmazni kell, amely nem a Ptk. szerinti fogyasztókat érinti. Az Eladó a weboldalon vagy weboldalain leadott megrendelésekről a hatályos jogszabályoknak megfelelő tartalmú számlát állít ki a Vásárló részére a megrendelt (megvásárolt) termék vagy termékekkel (beleértve a szolgáltatásokat is) kapcsolatban. Vásárló a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával visszavonhatatlan tudomásul veszi és elfogadja azt, hogy a Vásárló kötelezettsége megadni a számla hatályos jogszabályok szerinti kibocsátásához szükséges összes megfelelő adatot, információt.

Az Eladó által kiadott számlán minden rögzített Megrendelés esetén feltüntetésre kerül a termék vagy termékek (beleértve a szolgáltatásokat is) vételára, a fizetési mód, illetve a fizetési határidő. Az Eladó - a hatályos jogszabályoknak megfelelő – számlát állít ki a megrendelt és kiszállítására kerülő termékekről (beleértve a szolgáltatásokat is). A Vásárló kizárólagos felelőssége az, hogy a kiállításra kerülő számlához minden rá vonatkozó adatot - a valóságnak megfelelően - rögzítsen, ideértve az elírást is. Ennek elmulasztása, illetve a hiányos vagy hibás rögzítés esetén az Eladó nem kötelezhető új vagy helyesbítő számla kiállítására. A hibás, hiányos, téves adatok megadásából eredő, adólevonási jog érvényesítésére nem alkalmas számla miatt keletkező károkat teljes egészében az Vásárló viseli.

Fizetési módok

Webáruházi megrendelés esetén a fizetés történhet banki átutalással történő előre fizetéssel vagy utánvéttel készpénzben. Fentieken kívüli fizetési módokat a Click Trade Hungary Kft. nem fogad el.

Utánvétes rendelés esetén: A Vásárló a megrendelés teljes összegét a terméket kiszállító futárszolgálat munkatársának készpénzben, vagy bankkártyával teljesíti. Az átvételnél nincs lehetőség vásárlási utalványok, egyéb kedvezmények beváltására. A megrendelt áru a teljes vételár és szállítási díj kifizetésig a Click Trade Hungary Kft. tulajdonában marad.

Amennyiben a Vásárló már banki átutalással előre rendezte a számlát, úgy már nem terheli semmilyen költség a kiszállítás során.

A megrendelt termékek promobolt.hu átvételi ponton történő átvételének igénybevételéhez előre fizetés szükséges.

Szállítási módok

A Webáruházban kiválasztott termékeket házhozszállítással, vagy a promobolt.hu átvételi pontra történő rendelés esetén a Click Trade Hungary Kft. budapesti átvételi pontján személyesen veheti át a Vásárló. Az átvétel módja a megrendelés során a szállítási címnél választható ki.

Házhozszállítás

A Webáruházban megrendelt termékeket a GLS Hungary futárszolgálat szállítja házhoz, a megrendelés során megadott szállítási címre. A megrendelt termékekről és a szállítási folyamatról a Vásárló folyamatos tájékoztatást kap a Click Trade Hungary Kft. és a GLS Hungary futárszolgálat által e-mail és/vagy SMS formájában.

A megrendelt termékeket a GLS Hungary futárszolgálat munkanapokon a feladástól számított 48 órán belül szállítja házhoz. A GLS futárszolgálata csak munkanapokon szállít csomagot 8:00 és 17:00 óra között.

A raktár munkatársai a beérkező rendeléseket regisztrálják. Amennyiben a megrendelt termékek raktárkészletről elérhetőek, a Click Trade Hungary Kft. munkatársai a csomag összeállítása után átadják azt a futárszolgálatnak. A Vásárló a csomag összeállításakor kap e-mailt és/vagy SMS-t a várható szállítási időponttal. A Webáruházban értékesített termékek nem mindegyike érhető el azonnal raktárkészletről és a raktárkészleten levő termékek elérhetősége is időben változhat. A termékek manufakturális jellegéből és egyes termékek egyedi gyártásából kifolyólag a beérkező rendelések kapcsán várható szállítási határidő változhat. Minden esetben a Click Trade Hungary Kft. munkatársai által visszaigazolt szállítási határidő a meghatározó.

A GLS e-mailben és / vagy SMS-ben értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, a GLS Vásárlószolgálat elérhetőségét és a csomagom.eu weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS csomagpontba.

A második e-mail és / vagy SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár közvetlen telefonszámát és a GLS Vásárlószolgálat elérhetőségét is.

Amennyiben az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesíti a GLS e-mailben és / vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a csomagom.eu weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

A szállítási értesítők tartalmazzák a csomagszámot és a GLS Vásárlószolgálatának telefonszámát, melyen időpont módosítást kérhet a Vásárló legkésőbb a kiszállítás megadott időpontját megelőző 3 órával.

A Vásárló köteles az átvételt követően mihamarabb a csomagot tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a szállítólevélben szereplő tételek a valóságban megegyeznek a rendelt, és kiszállított termékekkel. Amennyiben ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerülne, javasoljuk, hogy a Vásárló lehetőség szerint késedelem nélkül vegye fel a kapcsolatot Vásárlószolgálatunkkal a hiba orvoslása érdekében. Az Vásárlószolgálat elérhetősége: 06 1 / 793-1593 (H-P: 8-17), e-mail: office@promobolt.hu

Szállítási költség
A Webáruházban leadott megrendelés esetén a szállítás díja Magyarország egész területére rendelésenként:
- nettó 50.000 Ft feletti kosár esetén ingyenes
- nettó 50 000 Ft alatt és 20.000 Ft fölött kosár esetén nettó 3 000 Ft
- nettó 20.000 Ft alatt kosár esetén nettó 6 000 Ft
- a Click Trade Hungary Kft. átvételi pontján történő átadás esetén értékhatártól függetlenül ingyenes.

4. Kellékszavatosság (rejtett anyag, vagy gyártási hiba esetén történő igényérvényesítés)

A Webáruházban megrendelt termékek vásárlása esetén - nem minőségi hibás termékek - cseréjét az alábbiak szerint tudjuk biztosítani:

Méretprobléma esetén

• a méretproblémás termékeket a mindenkori elérhető készletek függvényében áll módunkban cserélni. Átmeneti készlethiány, illetve kifutó termékek esetén az esetlegesen fennálló árkülönbség megfizetésével vagy Eladó általi visszautalásával van lehetőség a méretproblémás terméket egy másik termékre cserélni.

Minőségi hiba esetén, amennyiben az Eladó jogosnak ítéli meg a reklamációt, úgy

• a Vásárló által fizetett vételárat visszautaljuk, vagy másik termék vásárlása esetén beszámításra kerül a számla végösszegébe.

A kellékszavatossági igény érvényesítésének együttes feltételei:

• két (2) éven belüli vásárlás
• a szerződéskötés bizonyítása (például: számla, internetes rendelést visszaigazoló levél, stb.) megléte

A kellékszavatossági igény elutasítható:

1. A kellékszavatossági idő lejártával (2 év)

2. Nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák miatt:

a) nem megfelelő méretválasztás következtében fellépő hiba;
b) helytelen kezelésből, tárolásból eredő hiba esetén;
c) sérülés, erőszakos külső behatás (fizikai, kémiai stb.) okozta hiba esetén;
d) szakszerűtlen / házilagos javítás következményeként a hiba súlyosbodott, vagy annak oka, keletkezése, mértéke emiatt már nem megítélhető;
e) fűzős lábbelin a nem megfelelő befűzés, bekötés miatt keletkező hiba;
f) beázás következménye (kivéve, ha a lábbeli vízálló köztes béléssel rendelkezik).

3. Természetes elhasználódás miatti kopás (pl: járótalp túlzott használat miatti kopása)

Mentesülhet a szavatossági kötelezettségek alól a Click Trade Hungary Kft. akkor is, ha a Vásárló a vásárláskor már ismert hiba esetén reklamál, ha őt az üzlet a hibáról előre írásban tájékoztatta.

A szavatossági szabályokat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) részletezi. Ennek értelmében a kellékszavatossági igények érvényesítésére nyitva álló két (2) év két részre tagolódik:

1.) A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon belül, ha bármilyen rendellenességet, hibát észlel a cipővel kapcsolatban, azt kérjük, késedelem nélkül jelezze a promobolt.hu Vásárlószolgálatának. A hibát legkésőbb a felfedezésétől számított 2 hónapon belül kell bejelenteni, a késedelmes igénybejelentésből eredő kárért a Click Trade Hungary Kft. nem felel. A hibás / meghibásodott / kifogásolt terméket nem célszerű tovább használni, mivel az ezzel okozott kárt a forgalmazó nem köteles megtéríteni. Amennyiben a hiba eredete, jellege, így a reklamáció jogossága nem egyértelmű a felek között, úgy a Click Trade Hungary Kft. független szakvéleményt kér ennek megállapítására. A független szakvélemény költségét az elmarasztalt fél viseli.

2.) A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon túl, a 2 éves időtartam végéig kétség, vita esetén a Vásárló saját költségén bizonyíthatja (pl.: szakvélemény által), hogy a meghibásodás oka már eladáskor (gyártáskor) benne volt a termékben. Amennyiben a szakvélemény alaposnak ítéli a Vásárló reklamációját, azt a Click Trade Hungary Kft. elfogadja.

Minőségi kifogás esetén a Vásárló választása szerint a termék kijavítását vagy kicserélését kérheti, azonban, ha az igény teljesítése lehetetlen, vagy a Click Trade Hungary Kft. számára – a másik igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget okozna, akkor az eset összes körülményét mérlegelve a Click Trade Hungary Kft. a csereigény helyett választhatja a javítást. Ha az üzlet a javítást / kicserélést nem vállalta, vagy nem tudta teljesíteni, akkor a Vásárló - választása szerint - arányos árleszállítást kérhet, vagy elállhat a szerződéstől, tehát visszakérheti a termék vételárát.

Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vásárló a terméket rendeltetésszerűen nem tudja használni. A terméknek a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági idő újból kezdődik. Ez igaz arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

Amikor egy termék javításból vagy minőségi bevizsgáltatásból visszaérkezik Eladóhoz, munkatársai értesítik a Vásárlót.

Reklamáció esetén kérjük, szíveskedjen a cipőket párban, tiszta, száraz állapotban visszahozni.

5. Termékszavatosság

A vásárolt termék hibája esetén a Vásárló - választása szerint - kellékszavatossági jogát vagy az e pont szerinti termékszavatossági igényt érvényesíthet. Vásárló termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termékszavatossági igény a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével a vásárló e jogosultságát elveszti.

A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval, illetve a Click Trade Hungary Kft.-vel közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. A Vásárló termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával (Click Trade Hungary Kft.) szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az alábbi szabályok szerint kell bizonyítani:

Ennek értelmében a termékszavatossági igények érvényesítésére nyitva álló két (2) év két részre tagolódik:

1.) A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon belül, ha bármilyen rendellenességet, hibát észlel a cipővel kapcsolatban, azt kérjük, késedelem nélkül jelezze a gyártó elérhetőségein. A hibát legkésőbb a felfedezésétől számított 2 hónapon belül kell bejelenteni, a késedelmes igénybejelentésből eredő károkért a gyártó nem felel. A hibás/meghibásodott/kifogásolt terméket nem célszerű tovább használni, mivel az ezzel okozott kárt a gyártó nem köteles megtéríteni.

2.) A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon túl, a 2 éves időtartam végéig kétség, vita esetén a Vásárló saját költségén bizonyíthatja (pl.: szakvélemény által), hogy a meghibásodás oka már eladáskor (gyártáskor) benne volt a termékben.

A gyártó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a vásárló a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

6. A vásárlástól való elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései alapján a Vásárló, az áru átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.

A Vásárló elállási jogát egyszerűen, a promobolt.hu weboldalon elérhető elállási nyilatkozat kitöltése útján gyakorolhatja. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vásárló nyilatkozatát az elállásra nyitva álló határidő lejárta előtt elküldi, azaz akár a megrendeléstől számított 14. naptári nap végéig ezt megteszi.

Fenti elállási határidőre vonatkozó rendelkezések nem érintik a Vásárló azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és az áru átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

A határidőn belül gyakorolt elállás a felek közti szerződés megszűnését eredményezi, mely alapján az átvett terméket, illetve a megfizetett vételárat vissza kell szolgáltatni a másik félnek. Amennyiben a Vásárló szállítási díjat is fizetett a megrendelés kapcsán, mivel a Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szállítási módtól (azaz ingyenes üzletben történő átvételtől) eltérő módot választotta, a szállítási díj visszafizetésének az a feltétele, hogy a teljes megrendelésre, azaz a rendeléshez tartozó összes termékre kiterjedjen a Vásárló elállása (egy időben, vagy az utolsó termék visszavételénél).

Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, köteles a terméket (eredeti, sértetlen állapotban) az elállási nyilatkozattal együtt haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 naptári napon belül saját költségén visszaküldeni az alábbi címre:

Click Trade Hungary Kft.
promobolt.hu
Árpád út 44.
1041 Budapest

A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló a terméket a határidő lejárta előtt visszaküldi a raktár címére.

A Click Trade Hungary Kft. kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú), eredeti csomagolásában visszaadott termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat visszafizetni. Amennyiben a termék a kipróbáláshoz feltétlen szükséges használatot meghaladó használat nyomait mutatja, úgy a Click Trade Hungary Kft. fenntartja magának a jogot arra, hogy az értékcsökkenés miatt egy arányos összeget visszatartson és a vételárat csak részben térítse vissza.

A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és megfelelőségének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Amennyiben a határidőn belül gyakorolt elállás jogán visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Click Trade Hungary Kft. a teljes vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított legkésőbb 14 naptári napon belül visszautalja a Vásárló részére az előzetesen megadott számlaszámra. Ebben az esetben kérjük, hogy a Vásárló adja meg az elállási nyilatkozaton azt a bankszámlaszámot ahová szeretné, hogy a Click Trade Hungary Kft. teljesítse a visszautalást. A Click Trade Hungary Kft. minden esetben banki átutalással teljesíti a visszafizetést, készpénzes visszafizetésre nincs lehetőség.

A Click Trade Hungary Kft. mindaddig visszatarthatja a Vásárlónak az elálláshoz kötődően visszajáró összeget, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta.

Kérjük, hogy a Vásárló a visszaküldéskor az eredeti csomagolást használja. Későbbi térítési igények elkerülése érdekében, óvatosan ellenőrizze a terméket és ne okozzon benne kárt (pl. karcolás, foltok, kopott talp stb.). A visszaküldendő dobozba kérjük, hogy a Vásárló mellékelje a kitöltött elállási nyilatkozatot!

A termékek visszaküldésének költségei minden esetben a Vásárlót terhelik, kivéve, ha Eladó valamilyen Promóció keretében eltérően nem rendelkezik. Az elállás kapcsán ezen felül a Vásárlót más költség nem terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Visszaküldés esetén az árut bármely postahivatalban, vagy GLS csomagpontban, esetleg más futárszolgálatot megbízva a csomagot megfelelően csomagolva és megcímezve fel lehet adni (mely tartalmazza a címet, a feladó nevét).

Amennyiben a Vásárló elállási jogának gyakorlásával kapcsolatos kérdése merülne fel, hívja az alábbi telefonszámot: +36 1 793-1593 (H-P: 10.00-16.00) vagy írjon e-mailt a következő címre: office@promobolt.hu

A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát az alábbi, a Click Trade Hungary Kft. által eladott termékek tekintetében:
a) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Click Trade Hungary Kft., vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;
b) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
c) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

7. A panaszkezelés helye, módja

A Vásárló a termékkel vagy a Click Trade Hungary Kft. tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait (panaszait) az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Levelezési cím:
Click Trade Hungary Kft.
1137 Budapest, Pozsonyi út 12.

A Click Trade Hungary Kft. a telefonos szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, a Vevőszolgálaton keresztül azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a Vevőszolgálat az ügy kivizsgálását követően haladéktalanul értesíti a Vásárlót. Minden egyéb esetben a Click Trade Hungary Kft. az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A Click Trade Hungary Kft. a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén a Click Trade Hungary Kft. az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót. Amennyiben a Click Trade Hungary Kft. és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:

a) Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
Békéltető Testület eljárását a fogyasztó akkor kezdeményezheti, amennyiben úgy érzi, hogy a kereskedő vagy Eladó a szerződéses kötelezettségeit nem, vagy nem megfelelően teljesíti. Az ingyenes békéltető eljárást a fogyasztó a lakhelye, tartózkodási helye, vagy a vásárlás helye szerint illetékes megyei kereskedelmi kamarák mellett működő Testületeknél kezdeményezheti. A fogyasztónak minőségi kifogással kapcsolatos vitáját kifejezetten érdemes a Békéltető Testületeknél kezelnie, hiszen a fogyasztóvédelmi hatósággal szemben ebben a kérdésben a Testületek illetékesek. A fogyasztó a testület eljárását elsősorban a lakóhelye szerint illetékes békéltető testület előtt kezdeményezheti. A testületek elérhetőségét megtalálhatja a www.bekeltetes.hu oldalon.

b) Eljárás indítása a megyei vagy fővárosi Kormányhivatalok fogyasztóvédelmi egységeinél
A fenti hivatalok fogyasztóvédelmi tárgyú jogszabálysértések esetén kereshetők fel érdemben. Ilyennek minősülhet, ha a Eladó, kereskedő nem ad választ a fogyasztó panaszára, megtéveszti a fogyasztót, vagy egyéb jogsértést követ el. Nem tartozik a fogyasztóvédelmi hatóság illetékességi körébe a fogyasztó és a kereskedő közötti vitás kérdés rendezése (például, hogy az adott lábbelit cseréljék, vagy a vételárat fizessék vissza)

Cím: kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a Fővárosi Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület dönti el ingyenesen.

Ahhoz, hogy a Vásárló az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében.

A Budapesti Békéltető Testület:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, onlinevita@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

c) Bírósági eljárás kezdeményezése

8. Adatvédelem és adatbiztonság

A megrendelések pontos és gyors teljesítése érdekében a Click Trade Hungary Kft. elektronikus adatfeldolgozást alkalmaz, melynek során minden esetben tiszteletben tartja a Vásárlók személyhez fűződő jogait, az adatvédelemre és adatbiztonságra vonatkozó hatályos jogszabályi rendelkezéseket. Az adatvédelemről, a Click Trade Hungary Kft. által alkalmazott adatkezelésről a Click Trade Hungary Kft. adatkezelési tájékoztatója nyújt részletes tájékoztatást.

9. Alkalmazandó jog

Amennyiben jelen ÁSZF valamely rendelkezése érvénytelen lenne, az a továbbiakban nem alkalmazható és az érvénytelen rendelkezés helyett a törvényi előírások az irányadóak és az ÁSZF visszamaradó rendelkezései továbbra is teljes hatállyal bírnak.

A Click Trade Hungary Kft. és a Vásárlók közötti jogviszonyra a magyar jog irányadó. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. és a további hatályos magyar jogszabályok rendelkezései megfelelően irányadók. A Szolgáltatással kapcsolatos fogyasztói panasszal a Vásárló az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, az elektronikus hirdetésekkel kapcsolatosan a hírközlési hatóság eljárását kezdeményezheti.

keyboard_arrow_up
A webhely tartalmának megjelenítéséhez és a felhasználói élmény javításához cookie-kat és hasonló technológiákat használunk. Az alábbi Cookiek (sütik) használatának szabályzata találsz további információkat és beállítási lehetőségeket.